قوانین و مقررات

توضیحات

  • گارانتی و پشتیبانی تمامی نرم افزارها به صورت یکساله از زمان خرید محاسبه میگردد. پس از مدت یک سال برای استفاده مجدد از خدمات شرکت آسان از قبیل بروزرسانی نرم افزار، پاسخگویی تلفنی بخش  پشتیبانی ، خدمات حضوری  داخل شرکت آسان از قبیل نصب برنامه و  رمز گشایی ، رفع مشکلات احتمالی حسابها و ... نیاز به تمدید گارانتی میباشد

 

  • پس از اتمام خدمات، کاربر میبایست برای تمدید آن 20% قیمت روز نرم افزار را پرداخت کرده و مجددا خدمات و بروزرسانی نرم افزار خود را به مدت یکسال تمدید نماید .

 

  • در صورت تمدید پشتیبانی به صورت سالانه و منظم ، مبلغ تمدید با 10% تخفیف محاسبه خواهد شد .

 

  • پس از اتمام زمان پشتیبانی و عدم تمدید و بروزرسانی نرم افزار توسط کاربر، در صورت بروز هرگونه خطا و مشکل ، شرکت آسان هیچ تعهد و مسئولیتی برای رفع آن نخواهد داشت .

 

  • در صورت عدم بروزرسانی نرم افزار تا 5 سال ، نرم افزار قابل بروزرسانی نخواهد بود ومیبایست برنامه مجددا خریداری گردد.

 

  • گم شدن قفل سخت افزاری شامل تعهد و گارانتی شرکت نمیباشد و در صورت مفقود شدن قفل نرم افزار، میبایست برنامه مجدد خریداری شود .